bestellen

BESTELLEN
Klik bij het product dat je wilt bestellen op de button ‘bestellen/voeg toe aan mandje'. Het product wordt dan automatisch in je winkelwagentje geplaatst. Ga dan door naar het betaalproces via de knop ‘afrekenen’ of shop verder door op de knop ‘verder winkelen’ te klikken. Je komt dan automatisch weer in de webshop terecht.

BESTELLING WIJZIGEN TIJDENS HET BESTELPROCES
Je kunt tijdens het winkelen op elk gewenst moment de inhoud van je winkelwagentje bekijken en evt. items verwijderen of qua aantal wijzigen. Heb je aantallen gewijzigd, klik dan op ‘bijwerken’, het nieuwe totaalbedrag wordt dan automatisch herberekend.

BESTELPROCES AFRONDEN EN BETALEN
• Klik op de knop ‘afrekenen’ in de winkelwagen en volg de aangegeven stappen om het bestel- en betaalproces verder te doorlopen en af te ronden.
• Vergeet niet een evt. afwijkend verzendadres op te geven, een evt. kortingscode in te vullen en akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.
• Als je het bestelproces hebt afgerond ontvang je op het bij je persoonlijke gegevens ingevulde emailadres een bevestiging en factuur van je bestelling.

BESTELLING WIJZIGEN NA BETALING
Heb je je bestelling afgerond en betaald, maar wil je ‘m toch wijzigen, neem dan z.s.m. contact met ons op. Indien je bestelling al is aangeboden aan PostNL kunnen wij helaas niets meer wijzingen. Stuur de producten na ontvangst dan z.sm. retour (wij zorgen voor retournering van het aankoopbedrag) en bestel via het normale bestelproces hetgeen je wilde hebben.

Is je bestelling nog niet verstuurd, kunnen wij je order in sommige gevallen nog wel wijzigen. We storten een evt. prijsverschil naar je terug en in geval van bijbetalen, gaan we na ontvangst van dat bedrag op onze rekening per direct over tot verzending. Indien je een bewijs van betaling kunt sturen (bijv. screenshot) sturen we e.e.a. diezelfde dag nog op.

BESTELLING ANNULEREN
Het je je bestelling afgerond en betaald, maar wil je ‘m toch annuleren, neem dan z.s.m. contact met ons op. Indien je bestelling nog niet is aangeboden aan PostNL kunnen wij probleemloos annuleren en storten we het bedrag naar je terug. Indien je bestelling al is aangeboden aan PostNL kunnen wij helaas niets meer wijzingen. Stuur de producten na ontvangst dan z.sm. retour, wij zullen het bedrag dan na retourontvangst naar je terugstorten. Meer informatie vind je onder Retourneren & Ruilen.

VRAGEN OVER BESTELLEN
Ik heb geen bestelbevestiging/factuur ontvangen, hoe los ik dit op?
Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je je spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact met ons op.
Zijn de producten in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?
Het is helaas niet mogelijk artikelen te reserveren via je winkelwagentje. Producten uit de webshop blijven voor iedereen beschikbaar, ook al liggen ze in je winkelwagen. We houden ruim voldoende voorraad van alle producten, maar in een uitzonderlijk geval (bijv. bij een aanbieding) kan het voorkomen dat we uit voorraad lopen. Wil je zeker zijn van je aankoop adviseren wij je om het artikel direct te bestellen of neem contact met ons om te vragen naar de mogelijkheid een product voor je apart te houden.
Ik kan geen artikelen in mijn winkelwagen leggen, hoe kan dat?
Dit kan betekenen dat de beveiligingsinstellingen van je browser aangepast moeten worden. Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.

Klik hier voor meer informatie over betalen, verzending & levering, retourneren & ruilen.